OMIC, gairebé 40 anys al servei del consumidor local

Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat explica al 'Faves comptades' el funcionament d'aquest servei a la ciutat


  • Comparteix:

L'OMIC està situada a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament de Sant Cugat

L'OMIC està situada a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament de Sant Cugat

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei que presten els ajuntaments de forma gratuïta als ciutadans. A Sant Cugat, l'OMIC es va crear fa gaire 40 anys, el 1986. El famós cas de l'oli de colza del 1981 va donar lloc a la creació d'aquestes oficines per donar resposta i orientar els afectats d'aquesta intoxicació. Entre les seves funcions les OMIC ofereixen informació, ajuda i orientació al consumidor, tramiten les reclamacions, fomenten l'educació dels consumidors i també actuen de mediadors, si s'escau. Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat, relata al magazín 'Faves comptades' els casos que arriben a l'oficina i com els atenen.

ESCOLTA-HO


Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat

Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia



Pots escoltar el magazín 'Faves comptades' de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.