L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei que presten els ajuntaments de forma gratuïta als ciutadans. A Sant Cugat, l'OMIC es va crear fa gaire 40 anys, el 1986. El famós cas de l'oli de colza del 1981 va donar lloc a la creació d'aquestes oficines per donar resposta i orientar els afectats d'aquesta intoxicació. Entre les seves funcions les OMIC ofereixen informació, ajuda i orientació al consumidor, tramiten les reclamacions, fomenten l'educació dels consumidors i també actuen de mediadors, si s'escau. Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat, relata al magazín 'Faves comptades' els casos que arriben a l'oficina i com els atenen.
ESCOLTA-HO
Pots escoltar el magazín 'Faves comptades' de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.