L'empresa tecnològica BeaBloo i Sant Cugat Comerç han unit forces per posar en marxa myBloo, una plataforma digital adreçada als comerç de proximitat. El cap d'Operacions de BeaBloo, Alejandro de Dios, ha visitat el magazín per parlar-nos de les possibilitats que ofereix la tecnologia desenvolupada per la seva empresa. La Farmàcia Santamaria, la Pastisseria Sàbat i Ícaro són els establiments que forment part de la prova. La plataforma myBloo ofereix cartelleria digital, contiguts per a web i aplicacions mòbils als comerços de proximitat amb l'objectiu que l'establiment pugui atraure més clients i donar a conèixer els seus productes.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.