'L'Empresa' descobreix myBloo, una plataforma digital adreçada als comerços de proximitat


  • Comparteix:

D'esquerra a dreta, Carme Reverte, Alejandro de Dios i Eva Garrido

D'esquerra a dreta, Carme Reverte, Alejandro de Dios i Eva Garrido

L'empresa tecnològica BeaBloo i Sant Cugat Comerç han unit forces per posar en marxa myBloo, una plataforma digital adreçada als comerç de proximitat. El cap d'Operacions de BeaBloo, Alejandro de Dios, ha visitat el magazín per parlar-nos de les possibilitats que ofereix la tecnologia desenvolupada per la seva empresa. La Farmàcia Santamaria, la Pastisseria Sàbat i Ícaro són els establiments que forment part de la prova. La plataforma myBloo ofereix cartelleria digital, contiguts per a web i aplicacions mòbils als comerços de proximitat amb l'objectiu que l'establiment pugui atraure més clients i donar a conèixer els seus productes.

ESCOLTA-HO




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.