El 'Sant Cugat a fons' s'interessa per saber com funciona i quin tipus de reclamacions arriben a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC). Per fer-ho, entrevistem la seva responsable, Mercè Álvarez, que explica com s'han de fer les consultes i les reclamacions i quins són els procediments que cal seguir.
ESCOLTA-HO
Segons les dades de l'informe de 2015 de l'OMIC, per segon any consecutiu, augmenten les reclamacions sobre el sector elèctric.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.