La tasca del Consorci per a la Normalització Lingüística, al SAF


  • Comparteix:

Els comerciants no estan obligats a respondre en català però l'han d'entendre

Els comerciants no estan obligats a respondre en català però l'han d'entendre

A l''Anell al dit' del 'Sant Cugat a fons' Mar Oñate i Albert Masià parlen de l'ús del català als establiments, un espai en què s'exercita la llengua de primera mà. El Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) actua, a banda de les aules, a les empreses i al comerç. El CPNL posa a l'abast de les empreses els serveis i els recursos necessaris que poden contribuir a millorar les seves comunicacions i el coneixement de la llengua catalana de les persones que hi treballen. Antoni Soriano, propietari del 'Dehesa Santa Maria', parla de la seva experiència amb els seus clients a l'hora de parlar en català.

ESCOLTA-HO

La llengua catalana té secció pròpia al 'Sant Cugat a fons' a través de l''Anell al dit', una secció en col·laboració amb el Servei Local de Català de Sant Cugat


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.