Coneixerem els detalls de la 12a Caminada Sant Cugat- Montserrat


  • Comparteix:

Imatge del cartell

Imatge del cartell

Aquest dimecres al 'Sant Cugat a fons' parlarem de la 12a edició de la Caminada Popular Sant Cugat-Montserrat, organitzada pel Club Muntanyenc Sant Cugat (CMSC). Un dels organitzadors, Pere Robert, visitarà el programa així com un participant d'edicions anteriors.

A les onze del matí l'espai de català 'L'Anell al dit' el conduirà Mar Oñate del Servei Local de Català (SLC), per continuar amb literatura i les recomanacions de Jordi Van Campen.

A les dotze del matí l'estudi Ramon Barnils es posa cap per avall amb l'humor de Martí González i Àlex Masana amb una nova edició de 'El que importa de veritat', i acabarem amb l'espai 'L'Empresa' en què coneixerem LEMUR, records inspirats en Sant Cugat.

Ens hi posem a les deu del matí i us acompanyem fins a la una del migdia, aquí a Cugat.cat.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.