No a la zona 1


  • Comparteix:

eduard.anguita

Eduard Anguita


Publicat: el 16/gen/12
Opinió
Més Columnes de l'autor
PDF

Sant Cugat no formarà part de la zona 1 dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. S'incompleix així una de les promeses electorals de CiU en matèria de mobilitat. I per això, aquests dies, estan rebent justes crítiques l'alcaldessa de la ciutat, la Il·lustríssima Mercè Conesa, i el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, l'honorable Lluís Recoder. Els líders convergents fan allò que tant mal produeix a la credibilitat de la política: no fer quan estàs al govern allò que has dit quan eres a l'oposició. I és imperdonable.

ESCOLTA-HO

Ara bé, el sistema de tarifes per zones és el millor possible? Personalment, crec que no. L'entrada de Sant Cugat a la zona 1 podria solucionar situacions particulars (els desplaçaments d'alguns santcugatencs a Barcelona) però mantindríem un sistema poc racional i derivat de la microgeoestratègia. Quins són sinó els criteris per encaixar un municipi dins una zona o d'una altra? Per què nosaltres no som zona 1 i Castelldefels sí? Per què anar des de Sant Cugat a Terrassa són dues zones a anar a Sabadell una? Com pot ser que costi el mateix el trajecte de Sabadell a Plaça Catalunya que el de la Floresta a Sarrià?

No hi guanyaríem tots plegats si en lloc de pagar per zones paguéssim per quilòmetres o parades viatjades?

EDUARD ANGUITA és estudiant i treballador a l'atur



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.