Una de les propostes del nou president del Barça, que es debatrà a l'assemblea i que serà portada a la junta i a la campanya de les properes eleccions, és la possibilitat de canviar el nom del patrocinador que figura a la samarreta de l'equip.
Per molts motius socials, polítics i democràtics, molts culers preferirien que el nou patrocinador ja no fos Qatar, on diuen que la llibertat és amagada rere la façana de la riquesa i el progrés. A mi, personalment, m'agradava molt més la publicitat d'Unicef i tot el que significa, a part que em recorda el gran Barça d'en Guardiola, aquell que des de Munich ens recorda que tenim dret a decidim.
Decidim, doncs, un nou model de patrocini que aposti més per altres coses que no siguin la butxaca, encara que costi.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.