Jo hi he estat


  • Comparteix:

daniel.ruiz-trillo

Daniel Ruiz-Trillo


Publicat: el 12/jul/14
Opinió
Més Columnes de l'autor
PDF

Ahir al matí, tot caminant per Sant Cugat, vaig veure un noi amb una samarreta que feia propaganda de Màlaga, com també a vegades en trobo que fan publicitat de París, Pisa, Venècia, Cuba o Costa Rica. És un més dels possibles souvenirs que ens recorden allà on hem estat, però no només a nosaltres sinó que ho han públic.

Avui en dia, conviuen moltes maneres de fer turisme, de viatjar, de preparar les vacances i de fer-ne un 'aftertrip'. Una d'aquestes maneres, cada vegada més present a la nostra societat, és la de l'exhibicionista, tant gràfic com publicitari: persones que, des del lloc de vacances, envien arreu del món milers de missatges al Facebook, piulades al Twitter, vídeos al Vimeo i fotos Instagram on es veu aquesta persona envoltada d'amics.

Aquesta mateixa persona, que entra a la platja amb el mòbil i que va a la piscina amb la tablet, dina amb els dits ocupats tocant tecles i sopa en un self-service fent-se 'selfies' amb el sushi. L'endemà, es passa el dia comprant samarretes, llibretes, bolis, gorres i capses amb el nom de la ciutat on fa vacances perquè tothom ho vegi, al més pur estil exhibicionista. A una persona així, que diu 'jo he estat aquí', li contestaria: 'Realment, hi has estat?'.

DANIEL RUIZ-TRILLO és escriptor
darrutri@gmail.com



  • Comparteix:


TAMBÉ ET POT INTERESSAR



OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.