Batega! un blog ple de ritme fet pels mestres de música de les escoles de Sant Cugat

Es tracta d'una projecte que neix de la necessitat de fer arribar la música a tothom durant el confinament


  • Comparteix:

El blog Batega pretén ser un espai d'entreteniment dedicat a la música per a tothom durant aquests dies de confinament a casa / Font: Blog Batega

El blog Batega pretén ser un espai d'entreteniment dedicat a la música per a tothom durant aquests dies de confinament a casa / Font: Blog Batega

Durant el confinament, els mestres i les mestres de música de diferents escoles de Sant Cugat han considerat imprescindible fer arribar la música a totes les cases de la ciutat. Així ho han fet, a través del blog Batega!, un projecte ple de recursos audiovisuals i propostes musicals. El projecte neix de la necessitat de fer arribar la música a totes les cases de la ciutat.

Quin tipus de contingut s'hi pot trobar? Cançons, partitures, audicions i concerts en vídeo, dansa i instruments. A més, el blog també compta amb l'apartat 'Sant Cugat Batega!', amb tots els espectacles de música infantil que es fan a la ciutat: Cantata, Cantània, Dansa't... És una bona oportunitat per recollir en un sol espai els moments que fan bategar Sant Cugat durant l'any.

Batega! està formada per l'escola Turó de Can Mates, Ciutat d'Alba, Pins del Vallès, Catalunya, El Pinar, Gerbert d'Orlhac, Jaume Ferran i Clua, Collserola, Joan Maragall, La Floresta, Santa Isabel, Pi d'en Xandri, L'Olivera i La Mirada.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.