Foto: EsadeCreapolis
De 9:15 a 14:15 h. Quines innovacions marcaran el futur del retail en un món transformat per la Covid-19? L'any 2020 marcarà un abans i un després tant per al sector retail com per a tota l'economia mundial. La crisi sanitària i econòmica provocada per la Covid-19 ha forçat l'acceleració de tots aquells processos i mesures que ja eren imprescindibles per fer front als grans reptes del retail, com la sostenibilitat, la hiperpersonalització, la hibridació entre l'experiència física i online, la bretxa en l'última milla o la comunicació digital en l'experiència de compra.
La Retail Revolution, que arriba a la cinquena edició, comptarà amb la participació de més de 20 speakers de companyies com Alibaba, Bexfy, Caixabank, Fujifilm, Geever, Glovo, Ikea, Nestlé, Paack, Pepe Jeans, RCD Espanyol, Veritas, Viena o Vodafone, a més del consultor en estratègia, innovació i emprenedoria Xavier Marcet, i professors experts d'Esade.
El periodista Pol Marsà serà l'encarregat de conduir la jornada, estructurada en quatre aspectes clau per al retail en el context actual: Consumers & Platforms, New Operations, Innovation i Sustainability.
Entrada general (de l'1 al 8 de juliol): 300 euros / Del 16 al 30 de juny, Early Bird -25%: 225 euros (amb el codi RRCEB).
L'acte podrà seguir-se en directe una vegada omplert el formulari de registre, i tota la informació relacionada amb els ponents, horaris i blocs temàtics pot consultar-se a la web de la Retail Revolution Conference 2020.
DATA: dimecres, 8/jul/20, 09:15h
LLOC: Live Streaming Privat
ORGANITZA: EsadeCreapolis. Patrocina: Seidor
Lloc: Escola Municipal Victòria dels Àngels i Conservatori de Sant Cugat