Foto: E-deon.net
El màrqueting que es pensa i es desenvolupa en català
Programa
09:00 h. Recepció de participants
09:15 h. Presentació de la Jornada de Màrqueting en Català de la mà de Sílvia Solanellas, regidora de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Sant Cugat; i Lluís Feliu, doctor en Màrqueting de Continguts i director de l'agència e-deon.net.
09:30 h. 'Com seleccionar patrocinadors de forma eficient?' Converses amb José Luis Blanco, exatleta d'elit internacional i actual resident del Club La Sansi; i Miguel Centeno, 'sponsorship manager marketing' de 'Sport', Grupo Zeta.
10:30 h. 'Radiografia del català a l'empresa. És viable impulsar campanyes de màrqueting en català?' Píndola informativa de Marc Biosca, tècnic de l'àrea d'empresa i serveis de Plataforma per la Llengua, l'ONG del català.
11:30 h. Pausa-Cafè.
12:00 h. 'Casos d'èxit d'empreses que aparentment poc tenen en comú. El cas de la immobiliària Amat Immobiliaris i el cas d'Agrofresc' A càrrec de Guifré Homedes, director general d'Amat Immobiliaris; i Anna Rúbia, directora de màrqueting d'Agrofresc.
13:00 h. Entrega del premi empresarial Tarannà 2019. Amb la presència del periodista i sotsdirector del Món a RAC1, Jofre Llombart.
Inscripcions: 15 euros. Aforament limitat.
Més informació i inscripcions: Jornada de màrqueting en català.
DATA: dimarts, 30/abr/19, 09:00h
LLOC: EsadeCreapolis
ORGANITZA: E-deon.net
. Col·l: Sant Cugat Empresarial, Pimec, Acribis Group
. Patrocina: Fundació puntCAT
Lloc: Sala Clavé - La Unió (av. de Josep Anselm Clavé, 13-17)