Foto: Adobe Stock
Inscripcions a partir del 16 d'agost/18
De 10 a 14 h. 2 sessions (8 hores): 16 i 18 d'octubre. Destinataris: Empresaris/àries, gerents, responsables comptables, responsables de departament de finances de petites i mitjanes empreses, responsables de tresoreria i propietaris de negocis.
Objectius: Com gestionar els cobraments i els pagaments. Conèixer les causes que originen tensions de tresoreria en una Pime. Fer un pla de tresoreria, l’eina imprescindible per a pilotar el dia a dia de qualsevol negoci.
Conèixer instruments per detectar les necessitats de tresoreria de l’empresa, eines per resoldre-la i pràctiques per millorar la capacitat de generar tresoreria que té l’empresa.
Continguts
Sessió 1:
- Conceptes bàsics de tresoreria
- Diferència entre ingressos i cobraments,
despeses i pagaments.
- El procés de venda i cobrament
- Gestió de pagaments
Sessió 2:
- Fer un pla de tresoreria
- Gestió de la nostra tresoreria
- Com fer el full de tresoreria del teu negoci
- Casos pràctics
Més informació i inscripcions: Ajuntament de Sant Cugat
DATA: dimarts, 16/oct/18, 10:00h
LLOC: Centre d'Emprenedoria Ca n'Ametller (Camí de Ca n'Ametller, 20)
ORGANITZA: Ajuntament de Sant Cugat, Ajuntament de Rubí
Lloc: Sala Clavé - La Unió (av. de Josep Anselm Clavé, 13-17)
Lloc: L'Ateneu (av. de Gràcia, 16)
Lloc: Carrer d'Alfons d'Aragó