De 9 a 14 h. Activitat del BeBusiness Sant Cugat. El neuromàrqueting o com vendre a la ment de les persones per aconseguir conèixer les conductes dels consumidors serà el tema central de la 9a Jornada d’Emprenedoria, que també dedicarà part del seu programa al social selling tractant la influència que estan adquirint els influencers i youtubers per a les marques.
La Jornada d’emprenedoria és l’espai de trobada entre nous emprenedors i professionals relacionats amb la creació d’empreses, amb la intenció explícita d’intercanviar experiències i fomentar la cooperació entre nous empresaris.
Conferència central: 'Ven a la ment i no a la gent', a càrrec d'Alejandro Hernández, expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística.
Panell empresarial: 'La importància d'influencers i youtubers per a les marques'. Panell de casos empresarials moderat per Oscar Cumí, expert en màrqueting d’influencers i youtubers a Einstein & Monroe.
Més informació i inscripcions: 9a Jornada d'Emprenedoria
DATA: dijous, 26/oct/17, 09:00h
LLOC: Teatre-Auditori
ORGANITZA: Cambra de Terrassa, Ajuntament, Fundació Sant Cugat Actiu
Lloc: Escola Municipal Victòria dels Àngels i Conservatori de Sant Cugat