Ordre del dia del ple ordinari del mes de juny
DESPATX D'OFICI
1.- Proposta d'aprovació de l'esborrany de l'acta del Ple ordinari de data 21 de maig de 2012.
MOCIONS DELS GRUPS MUNICIPALS
2.- Moció dels grups municipals del PSC, ICV-EUiA i CUP de suport al manifest de defensa de l'ensenyament públic presentat per l'Assemblea de docents dels centres públics de Sant Cugat.
3.- Moció del PSC i d'ICV-EUiA de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès per fer una revisió del Cens de Béns Immobles de la ciutat i perfilar criteris de pagament de l'Impost Municipal de Béns Immobles (IBI) de propietats vinculades a entitats religioses i que fins ara restaven excloses.
4.- Moció del grup municipal Popular sobre el règim de transparència i publicitat de les retribucions dels alts càrrecs de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès i de les empreses depenents del mateix.
5.- Moció del grup municipal de CiU a proposta de 'Sant Cugat per la Independència-ANC' (NIF: G65581621) per la independència econòmica i fiscal de Catalunya i en suport del moviment 'Diem prou'.
MOCIONS INSTITUCIONALS
6.- Moció institucional per a la promoció d'activitats agràries urbanes a Sant Cugat del Vallès, com a aproximació del ciutadà a la terra, l'afavoriment de l'autoconsum alimentari i la valorització de productes de proximitat.
7.- Moció institucional per dinamitzar i publicitar els Consells de Barri afavorint la participació de les entitats i de la societat civil de Sant Cugat del Vallès.
PRESIDÈNCIA I SERVEIS URBANS
Presidència
8.- Proposta de reelecció per un segon mandat del Síndic Municipal de Greuges.
9.- Proposta d'aprovació del Reglament dels Consells de Barris.
Serveis Urbans
10.- Proposta d'aprovació del Pla tècnic de millores i inversions en el Servei de conservació i manteniment de l'enllumenat públic de Sant Cugat del Vallès dins l'abast del Pla director i modificació del contracte concessional.
GOVERNACIÓ, SEGURETAT, MOBILITAT I TECNOLOGIA
11.- Proposta de dació de compte del Decret d'alcaldia número 862/12.
12.- Proposta d'aprovació del Pla intern d'igualtat de gènere de l'Ajuntament de Sant Cugat.
TERRITORI I SOSTENIBILITAT
13.- Proposta d'aprovació de documentació complementària a l'aprovació provisional de la Modificació puntual del PGM al sector de la Torre Negra (Exp. núm. 83003/09).
14.- Modificació puntual del Pla General Metropolità de l'illa delimitada per l'Av. Can Picanyol, carrer Mozart, Pg. Valldoreix i Pg. Olabarria (Expedient núm. 83004/12).
15.- Propostes de resolució de denúncies urbanístiques:
a) Finca carrer Joanot Martorell, 16. (Expedient: UJ54/11/48 - T140-2012/6110 - IJD: 428/12)
b) Finca carrer Alacant, 19. (Expedient UJ54/12/12 - T140-2012/7938 – IJD: 480/12)
c) Finca carrer Serpentina, 84. (Expedient UJ54/12/17 - IJD: 485/12)
Medi Ambient
16.- Proposta de la Mesa de contractació de resolució del recurs interposat per Santin, jardineria i paisatge S.L. contra acord del Ple municipal de 16.04.2012 d'adjudicació del contracte de conservació i manteniment dels parcs i jardins públics.
ECONOMIA, EMPRESA I OCUPACIÓ
17.- Dació de compte dels informes del tresorer de l'Ajuntament i del director financer de PROMUSA pel primer trimestre del 2012 relatiu al compliment de la Llei 15/2010 pel que s'estableixen mesures de lluita contra la morositat.
18.- Proposta d'aprovació de reversió del solar cedit a l'Agència Tributària.
19.- Proposta d'acord d’aprovació provisional de modificació de les Ordenances Fiscals reguladores dels tributs locals per l'exercici 2012 i creació de nova ordenança.
20.- Proposta d'acord d'autorització de concertació de préstec amb garantia hipotecària per part de PROMUSA.
21.- Proposta de ratificació i aprovació de la 1ª modificació del pressupost de l'Organisme Autònom Municipal de Comunicació i Informació Ciutadana (OAMCIC), i de la 2ª de l'Institut de Gestió Estratègica, Promoció Econòmica i Societat de la Informació, per a l'exercici 2012.
CONTROL DELS ÒRGANS DE GOVERN
22.- Precs, preguntes i interpel·lacions.
DATA: Del dilluns 18 de juny fins al dijous 1 de gener, 19:00h
LLOC: Ajuntament (Sala de Plens)
ORGANITZA: Ajuntament