Aquesta possibilitat desperta temors en el campus santcugatenc, ja que veu perillar la seva especificitat i la seva autonomia. El seu rector, Víctor Seguí, defensa a Cugat.cat la funció social, l'arrelament al territori i la seva trajectòria com uns valors que han d'evitar posar en dubte el seu futur com a centre autònom.
Víctor Seguí
L'escola del Vallès té prou valor afegit en la seva posició metropolitana perquè no sigui discutida com a escola.
En el rerefons d'aquests canvis, hi ha la viabilitat de la UPC, una institució que arrossega un dèficit de 100 milions d'euros i que té en marxa un pla de viabilitat econòmica que busca capgirar aquesta situació. En aquest sentit, Seguí lamenta no conèixer les dades econòmiques del centre santcugatenc tot i que reitera la seva viabilitat econòmica i social. El rector, però, reclama conèixer aquestes dades com les de la resta de campus de la politècnica per saber quines són les deficitàries i reclamar mesures específiques per a cada situació.
Víctor Seguí
Si realment es demostra que l'ETSAV és cara i té un important dispendi canviaré d'opinió. Però si el dispendi es dóna en una altra banda també ho vull saber.
Per ara, sobre la taula només hi ha un document que estableix les línies vuit línies generals d'aquesta reestructuració. Ara, es crearan diversos grups de treball que avançaran en la concreció de les mesures a adoptar que han d'estar enllestides abans de l'estiu. Un cop el projecte estigui definit, se sotmetrà a votació dels òrgans de govern de la universitat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.