La companyia farmacèutica Boehringer Ingelheim, amb seu a Sant Cugat, ha llançat aquest setembre Syrum, un vídeojoc social que permet crear una companyia farmacèutica. L'objectiu del joc, que està integrat a Facebook, és informar i educar el públic en el procés de creació dels medicaments des de la investigació i el desenvolupament clínic fins a la comercialització.
Syrum permet als jugadors investigar per crear nous medicaments, dirigir-ne la fase clínica i comercialitzar-los, a banda d'intercanviar molècules amb altres usuaris. D'aquesta manera, Boehringer Ingelheim pretén que el públic conegui el complex procés i els reptes que suposa el llançament d'una nova medicina.
El vídeojoc està en fase de proves i el llançament de la versió definitiva està previst per al 2013.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.