Josep Romero
Avui a Sant cugat tres quartes parts dels ciutadans compren a Sant Cugat per tant això servirà per incrementar aquestes xifres.
Aquesta mateixa idea, l'ha reiterat el vicepresident primer de la Cambra, Marià Galí, que ha afegit que els botiguers haurien d'adoptar una mentalitat més empresarial per acabar de professionalitzar-se.
Marià Galí
Pretenem aproximar al client el seu comerç local i potenciar encara més aquest sector, i sobretot, que els comeciants guanyin en mentalitat empresarial.
La campanya consisteix en el sorteig de 30 viatges a Lanzarote entre els consumidors de totes les poblacions de la demarcació de la Cambra. Els botiguers seran els que repartiran entre els seus clients les butlletes per participar en el concurs. D'aquesta manera, els comerciants aconsegueixen motivar al comprador a visitar l'establiment comercial.
Els lemes de la campanya"Vols ser únic, compra diferent" i "Comerç urbà, la millor opció" pretenen destacar sobretot el valor de "diferenciació", entès com exclusivitat, que té el comerç local. Justament, la imatge del cartell, que mostra una corbata en forma de peix, vol transmetre aquest missatge: que els ciutadans poden trobar el que busquen a les botigues de la seva ciutat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.