Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) posarà en servei un número de telèfon gratuït per a reclamacions. El 900.90.15.15 es posarà en marxa aquest divendres per atendre les trucades de tots els clients de l'empresa ferroviària, tant de les línies metropolitanes com la de Lleida-La Pobla de Segur, el cremallera de Montserrat i les estacions de muntanya de Vall de Núria i La Molina.
Aquest nou telèfon serà una finestra més perquè els clients puguin fer arribar els seus comentaris, queixes, reclamacions i incidències. Cal recordar que existeixen altres vies perquè els clients contactin amb la companyia com l'apartat de reclamacions de la seva web, a Fgc.cat, els nous perfils corporatius als canals de comunicació 2.0, al Twitter i Facebook, i els Centres d'Atenció al Client de les estacions de Plaça de Catalunya i Plaça d'Espanya.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.