Per la seva banda, la Seu electrònica dona accés a la informació dels serveis i tràmits de l'Ajuntament, i permet iniciar tràmits i presentar documents al Registre general electrònic, accedir a notificacions i consulta de tràmits realitzats. Actualment, hi ha 187 tràmits telemàtics a disposició de la ciutadania.
27% de persones ateses presencialment
Amb tot, un 27% de les sol·licituds del 2023 es van fer presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC). Això suposa un total de 18.393 sol·licituds, de les quals, 3.326 es van fer realitzar sense cita. El temps mitjà d'antelació per concertar cita és de 4 dies i l'espera per ser atès de 6 minuts, mentre que en el cas de les persones que no havien sol·licitat cita prèvia és de 23 min.Finalment, el servei 010 i la centraleta han atès 136.436 trucades durant el 2023. Aquests serveis ofereixen informació i acompanyen la ciutadania en la navegació per la web municipal, la tramitació telemàtica mitjançant la seu electrònica, l'obtenció de certificats digitals o l'accés a les notificacions electròniques.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.