Els usuaris dels FGC puntuen amb un 8,32 el nou servei de la Línia del Vallès
L'augment de la freqüència i la disminució d'aglomeracions són els aspectes més valorats pels usuaris
Imatge d'arxiu d'un tren dels FGC / Foto: FGC
SocietatPublicat el 29/gen/23 per Sara Bella
Els usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) han puntuat amb un 8,32 el servei de la línia Barcelona-Vallès arran de les millores aplicades des del 9 de desembre. Aquesta és la conclusió d'una enquesta realitzada entre el 9 i 12 de gener a algunes de les persones que utilitzen aquesta línia. L'augment de la freqüència de trens és l'aspecte que es valora més positivament, seguit de la disminució d'aglomeracions i de la incorporació de nous trens.
Segons ha informat FGC mitjançant una nota de premsa, les millores implantades han permès disminuir prop d'un 30% l'ocupació dels trens a l'hora punta del matí. El nivell de confort del nou servei també s'ha vist augmentat per l'increment d'un 37% del nombre de places oferides per la línia.