Torna la campanya 'Posa-hi pebrots al cāncer'

Aquest divendres i dissabte torna la campanya solidāria de la Federaciķ Catalana d'Entitats Contra el Cāncer

El cartell de la iniciativa / Foto: Condis

Societat

Publicat el 1/feb/19 per Albert Prat

Oncolliga i Condis tornen a unir-se aquest divendres i dissabte a la campanya 'Posa-hi pebrots al cāncer', impulsada per la Federaciķ Catalana d'Entitats contra el Cāncer (FECEC), destinada a recaptar fons per lluitar contra la malaltia. El cap de setmana anterior al Dia Mundial Contra el Cāncer, aquest dilluns, les dues entitats han tornat a posar en marxa la iniciativa, que posa a la venda una bossa de dos pebrots, un de verd i un de vermell, per un preu d'un euro i mig als supermercats de la cadena.

La recaptaciķ es reparteix entre les entitats que formen part de la FECEC i serveix, també, per cridar l'atenciķ dels clients i fer-los arribar la feina que fan. La presidenta d'Oncolliga a Sant Cugat, Marisol Podio, ha explicat, a la roda de premsa de presentaciķ de les activitats del Dia Mundial Contra el Cāncer, que 'primer se'ls explica quč és Oncolliga' i després en quč consisteix la campanya. Tot plegat, grācies al lema 'Posa-hi pebrots al cāncer', que fa que els compradors s'aturin.

A Sant Cugat hi ha sis establiments Condis. Arreu de Catalunya, la campanya arribarā a 460 supermercats en la cinquena ediciķ de la iniciativa. L'any passat es van vendre 65.000 bosses, els beneficis de les quals es van destinar a finanįar programes d'atenciķ cap a les persones que pateixen cāncer i els seus familiars.


DECLARACIONS

Marisol Podio

El lema estā molt ben trobat, perquč dķna peu a parlar amb la gent. Hi ha una bosseta amb un pebrot vermell i un de verd i se'ls explica quč és Oncolliga i se'ls ofereix comprar-la.

Your browser doesn’t support HTML5 audio