Torna la campanya 'Posa-hi pebrots al càncer'
Aquest divendres i dissabte torna la campanya solidària de la Federació Catalana d'Entitats Contra el Càncer
El cartell de la iniciativa / Foto: Condis
SocietatPublicat el 1/feb/19 per Albert Prat
Oncolliga i Condis tornen a unir-se aquest divendres i dissabte a la campanya 'Posa-hi pebrots al càncer', impulsada per la Federació Catalana d'Entitats contra el Càncer (FECEC), destinada a recaptar fons per lluitar contra la malaltia. El cap de setmana anterior al Dia Mundial Contra el Càncer, aquest dilluns, les dues entitats han tornat a posar en marxa la iniciativa, que posa a la venda una bossa de dos pebrots, un de verd i un de vermell, per un preu d'un euro i mig als supermercats de la cadena.
La recaptació es reparteix entre les entitats que formen part de la FECEC i serveix, també, per cridar l'atenció dels clients i fer-los arribar la feina que fan. La presidenta d'Oncolliga a Sant Cugat, Marisol Podio, ha explicat, a la roda de premsa de presentació de les activitats del Dia Mundial Contra el Càncer, que 'primer se'ls explica què és Oncolliga' i després en què consisteix la campanya. Tot plegat, gràcies al lema 'Posa-hi pebrots al càncer', que fa que els compradors s'aturin.
A Sant Cugat hi ha sis establiments Condis. Arreu de Catalunya, la campanya arribarà a 460 supermercats en la cinquena edició de la iniciativa. L'any passat es van vendre 65.000 bosses, els beneficis de les quals es van destinar a finançar programes d'atenció cap a les persones que pateixen càncer i els seus familiars.
DECLARACIONS
Marisol Podio
El lema està molt ben trobat, perquè dóna peu a parlar amb la gent. Hi ha una bosseta amb un pebrot vermell i un de verd i se'ls explica què és Oncolliga i se'ls ofereix comprar-la.
Your browser doesn’t support HTML5 audio