La jornada sobre neuroeducació d'Ed Building i Neurohackers suma un centenar de persones

Un moment de la jornada / Foto: Ed Building

Societat

Publicat el 29/mai/17 per Albert Prat

La jornada 'Experiències de neuroaprenentatge: compartir per aprendre', organitzada per Ed Building i Neurohackers, ha reunit aquest dissabte un centenar d'educadors, professors i monitors a l'escola La Floresta. La iniciativa tenia l'objectiu d'apropar els principis de la neuroeducació als professionals per millorar els processos d'ensenyament i aprenentatge, compartir experiències i millorar la gestió emocional.

Es tracta de la quarta jornada d'aquestes característiques que organitza l'associació santcugatenca Ed Building. El programa ha girat al voltant de quatre eixos: l'autoconeixement i acompanyament emocional, l'atenció i gestió emocional, l'activació i el moviment, i la creativitat i el treball cooperatiu. L'objectiu dels dos grups és participar en un repensament de l'educació a Catalunya a partir de principis científics.

Ho ha explicat a Cugat.cat la membre de Neurohackers Noemí Royes.

Noemí Royes

És la confluència de la pedagogia, la psicologia i la neurociència. Els coneixements sobre com funciona el cervell ajuden a entendre com aprenem per reorientar processos o validar maneres de fer que ja són a les aules.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



L'acte ha tingut el suport de la Universitat de Barcelona, que ofereix un postgrau en neuroeducació.