La neteja de les dependències municipals de Sant Cugat es prorroga un any més per cinc milions d'euros
L'Ajuntament aprova la segona pròrroga del contracte amb diverses empreses i anuncia que descarta la internalització d'aquest servei
L'interior de l'edifici de l'ajuntament / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
PolíticaPublicat dilluns per Pau Vázquez
L'Ajuntament de Sant Cugat ha aprovat la segona pròrroga del contracte de neteja de les dependències municipals i organismes autònoms per un import de 5.091.100,56 euros. El contracte es va adjudicar en vuit lots diferents el 2021 per un valor estimat de 24.036.159,63 euros, contemplant la durada d'un any més tres pròrrogues. Aquesta segona pròrroga s'extendrà fins al 28 de febrer de 2026. En aquest sentit, la tinenta d'alcaldia de Gestió Urbana, Cristina Paraira, ha anunciat que el consistori està treballant en una nova contractació per desenvolupar aquest servei, i no en una internalització. Una decisió que no comparteix la CUP, que assegura que la internalització 'dignificaria la feina invisibilitzada de les treballadores de la neteja' i propiciaria una gestió 'més justa i eficient'.
Escolta-ho
Les empreses ajudicatàries i els lots afectats són els següents: