ESCOLTA-HO
La tinenta d'alcaldia considera que s'ha fet "una molt bona diagnosi" que ajudarà situar Sant Cugat "en el mapa turístic de Catalunya". Madrona també fa referència a algunes de les observacions de la diagnosi com, per exemple, el "canvi d'hàbits dels turistes" i els canvis que ha provocat la pandèmia. Posa exemples com que "cada vegada intentem buscar vacances més a prop, necessitem un marge d'improvisació més gran i estar menys lligats al nostre destí".
Madrona remarca que el Monestir de Sant Cugat i el Parc de Collserola són els principals reclams que ajudaran al "desenvolupament turístic" de la ciutat. La tinenta d'alcaldia afegeix que també aposten pel turisme digital i la innovació. Aquests elements protagonitzaran gran part dels eixos de treball, 14 en total.
- Monestir, la icona de Sant Cugat del Vallès, Barcelona i Catalunya
- Collserola, el pulmó verd per gaudir i respectar. Parcs urbans, la milla verda
- Mercantic, vintage lifestyle. Comerç, cultura i gastronomia van de la mà
- Més cultura i LabExperiencePrime SantCugat
- Empreses i destinació turística, treballem de la mà
- Enfortir el sistema turístic
- Promoció de Sant Cugat, màrqueting digital, inspiració i facilitar la venda
- Sant Cugat, sostenible i segura
- Sant Cugat, Smarts Tourism Destination
- Barcelona la nostra unió natural
- Atracció de Talent
- Famílies i escoles
- Turisme esportiu
- Governança i la creació d'una taula participativa - taula de turisme, on el sector públic i privat amb visió turística valorarien assolir e implantar els eixos de treball
D'aquestes, les línies 2 i 3 són les que es prioritzaran i que compten amb més accions concretes. Madrona detalla que es tracta de les accions que es veuen "més capaços d'explotar ara mateix". Ara, també, han començat a parlar amb agents privats i concrets de la ciutat que poden "ajudar a enfortir" aquestes línies d'actuació.
Pel que fa a les actuacions a Collserola, Madrona emfatitza la importància d'explotar aquest espai natural "de manera conscient i respectuosa amb el medi ambient". De fet, aquesta línia "s'ha començat a treballar", però es concretaran més accions al setembre.
Esther Madrona
Es fa una molt bona diagnosi que ens ajuda a situar Sant Cugat en el mapa turístic de Catalunya. Moltes d'aquestes coses que surten a la diagnosi fan referència al canvi d'hàbits dels turistes, cada vegada intentem buscar vacances més a prop, necessitem un marge d'improvisació més gran i estar menys lligats al nostre destí.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.