Jordi Collet: 'L'entrada dels pares a classe milloraria els resultats acadèmics'
Jordi Collet és professor de sociologia a la Universitat de Vic
PodcastPublicat el 6/feb/13 per Tamara Atienzar
El professor de Sociologia de la Universitat de Vic (UVic) Jordi Collet ha expressat que la relació entre famílies i docents ha millorat en els últims anys però que 'encara es port crear un vincle més fort'. El sociòleg, que ha impartit aquest dimecres la xerrada inaugural de l'Escola de pares i mares, també ha manifestat en una entrevista a Cugat.cat, que més del 70% de les famílies està satisfeta amb la tasca dels docents. Tot i així, ha subratllat que millorar les entrevistes o el tractament de les tutories podrien fer progressar els resultas acadèmics.
Escolta-ho
Les frases més destacades de l'entrevista:
'Aquesta conferència surt d'un llibre amb el mateix títol i és una recerca que encara està en marxa'
'El nivell instructiu dels pares és el tema que més influeix en els resultats acadèmics d'un nen'
'Un nen amb pares amb estudis és més fàcil que estigui interessat per la cultura'
'Les escoles tenen en compte les famílies però encara es pot fer un pas més per crear més vincles'
'Entre un 70 i un 80% de les famílies estan satisfetes amb la tasca del docents'
'Millorar la comunicació o donar la possibilitat que els pares entrin a classe en determinants moments són elements que millorarien els resultats acadèmics'