Les campanyes de màrqueting de Nil Ojeda i Lola Lolita, al 'Connectats a les xarxes'
Joan Muñoz recupera els temes més virals de la setmana al 'Connectats'
El menú 'Happy Milf', la col·laboració entre Nil Ojeda i VICIO / Foto: @mlfshks
PodcastPublicat avui, a les 14:01 per Joan Munoz
El 'Connectats a les xarxes' d'aquesta setmana posa la lupa en les brillants estratègies de màrqueting de dos dels creadors de contingut més grans d'Espanya: Nil Ojeda i Lola Lolita. Per la banda de l'influencer osones: el fals judici per presentar la col·laboració de la seva empresa, 'Milfshakes', amb VICIO. L'alacantina, en canvi, ha fet publicitat de la marca Doritos falsejant una discussió a una sala de cinema. La discussió, que es va fer viral arran d'un vídeo publicat per una de les persones presents a la sala, tenia origen en el soroll que Lola Lolita feia mastegant aquests snacks.