Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    La Festa de Tardor: cohesió, unió i exhibició del món social i associatu de Sant Cugat

  • Notícies

    El DSV Volei Sant Cugat planta cara davant el líder, l'Heidelberg, però acaba derrotat

  • Notícies

    Local Weirds: els patinadors que s'han unit per fer un rentat de cara a l'skatepark de la Floresta

  • Notícies

    50 anys Pimec

  • Notícies

    L'Oxigen Patí Hoquei Sant Cugat es veu superat per un totpoderós Palau

  • Notícies

    L'escola Gerbert d'Orlhac, afectada de nou per goteres i humitats