Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    A peu per Collserola: el Pi d'entre Termes, les vinyes i Torre Cendrera

  • Notícies

    El SantCu suma un punt insuficient davant una Canonja molt competitiva

  • Notícies

    L'Oxigen Patí Hoquei Sant Cugat engega 2025 amb una golejada contra el Bigues i Riells

  • Notícies

    3 plantes resistents i fàcils de cuidar

  • Notícies

    Complex aquàtic Mira-sol

  • Notícies

    Arriben els patges reials: les cartes per a Ses Majestats ja són en bones mans