Sant Cugat posa de relleu la normalització del català en el màrqueting empresarial

  • Comparteix:


Normalitzar l'ús del català a les empreses. Aquest és l'objectiu de la primera jornada de màrqueting en català, organitzada per l'agència e-deon.net i que ha reunit prop d'un centenar d'assistents al llarg del matí a Esade Creàpolis. A banda de xerrades de professionals del màrqueting d'empreses molt diverses que han compartit la seva experiència, l'esdeveniment també ha servit per lliurar el premi Tarannà 2019, la primera edició d'un guardó que reconeix l'empresa que fa un millor ús del català en la seva estratègia empresarial i que s'ha endut la franquícia gironina de restauració König.
  • Notícies

    Restauració claustre

  • Notícies

    Si marxes de vacances, així pots protegir dels robatoris casa teva

  • Notícies

    Les Lectures a la fresca i Dolors Vilarasau: 20 anys imbuint les nits d'estiu en cultura

  • Notícies

    El mirador de la Torre de Collserola torna a obrir al públic després de quatre anys

  • Notícies

    Els consells per combatre la calor

  • Notícies

    Camilo i Tomatito