La primera i la segona corona metropolitana de Barcelona aplicaran una forma de velocitat variable a les carreteres d'accés a Barcelona a partir de 2009. Sant Cugat serà un dels municipis on s'adaptarà la velocitat de les vies en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques. L'objectiu de la mesura és garantir la fluidesa del trànsit i minimitzar les congestions.
El director del Servei Català de Tràfic (STC), Josep Pérez- Moya, ha explicat que el procés s'efectuarà de manera gradual perquè es necessita una gran inversió tecnològica de pòrtics lluminosos i senyals lluminoses en totes els incorporacions de les vies afectades.
El límit màxim de velocitat a la segona metropolitana es mantindrà als 120 km/h i es reduirà quan sigui necessari, per tant, en un mateix dia el tram podrà tenir diferents velocitats màximes. Els canvis s'efectuaran mitjançant els resultats de sensors que captaran el pas dels vehicles, càmeres de seguretat, i a última instància i en cas d'accidents, prevaldrà la decisió humana.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.