L'estació de Renfe a Sant Cugat segueix sense vendre bitllets

L'estació de Renfe manté baixades les persianes

Societat

Publicat el 4/ago/12 per Marc Tolrà

L'estació de Renfe a Sant Cugat segueix mantenint tancats el servei de venda de bitllets, l'oficina d'atenció a l'usuari i la cafeteria a causa de la fallida de l'empresa concessionària. Els usuaris consultats per Cugat.cat consideren inadmissible que no hi hagi personal des de fa més d'una setmana per informar-los davant qualsevol incidència. Ara per ara, la situació està estancada fins que no s'adjudiqui una nova concessió.

Des de fa més d'una setmana a l'estació de Renfe local no es poden comprar bitllets, no hi ha servei de cafeteria o oficina d'atenció a l'usuari. Això és fruit, segons la companyia, a la impossibilitat de renovar el contracte a l'empresa que gestionava el servei i que actualment es troba en un procés concursal.

Els afectats d'aquest contratemps són els usuaris que es veuen obligats a comprar els seus bitllets al seu destí. Els clients de Renfe entrevistats per Cugat.cat veuen amb indignació que la companyia encara no hagi solucionat aquesta situació. Un d'ells ha explicat que aquestes mancances devaluen la qualitat del servei.

Usuària

Estar aquí esperant i que ningú pugui donar-te una explicació. Això no pot ser.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



La companyia encara no ha anunciat la data de la nova adjudicació del servei a la parada de Sant Cugat, per on passa la R8.

Aquesta situació també es reprodueix a les estacions que Renfe té a Rubí i Cerdanyola.