La xarxa social santcugatenca Bananity, guardonada amb el premi a l'originalitat d'eAwards
Albert Martí a l'estudi de Cugat.cat
SocietatPublicat el 19/mar/12 per Jon Sindreu
Bananity, la xarxa social amb seu a Sant Cugat, ha estat guardonada amb el premi a l'originalitat de la fira eAwards, celebrada recentment a Barcelona, per reconèixer les iniciatives empresarials on-line més innovadores de l'any. A prop d'arribar al seu quart mes de vida i amb un registre de 19.800 usuaris, Bananity vol apostar properament per ampliar el seu sistema de recomanacions i donar-se a conèixer a àmbit internacional.
El director executiu de l'empresa, Albert Martí, ha explicat al magazín 'Sant Cugat a Fons' de Cugat.cat (91.5 FM) que el premi no comporta dotació econòmica però sí que tindrà repercussió.
Albert Martí
Ens dóna energia per saber que estem fer una cosa nova que ningú més fa.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Martí ha avançat que esperen fer un salt molt important en prestacions durant el proper mes, amb l'objectiu de potenciar l'aplicació com una plataforma de recomanacions personalitzades tant a l'ordinador com al mòbil.
Albert Martí
Amb el nou motor de recomanacions i l'aplicació per mòbils tindrem l'embrió del que volem per Bananity.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Bananity, creada pels emprenedors Pau García-Milà i Sergio Galiano, va néixer fa quatre mesos a Sant Cugat per ser un punt de trobada a Internet de gent que estima i odia les mateixes coses. Apadrinada pel 'showman' Andreu Buenafuente, la xarxa social va arribar als 30.000 usuaris en el seu primer mes de vida, tot i que actualment se situa en els 19.840. Segons el seu director executiu, l'objectiu de l'empresa és ampliar el seu seguiment a àmbit internacional, centrant el seu focus de promoció a Llatinoamèrica.