El grup municipal del PSC és el Botifler de l’any 2009

-->
Enllaç copiat al clipboard
05/02/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

El grup municipal del PSC és el Botifler de l’any 2009, segons l’Assemblea de Joves de Sant Cugat (AJSC). El fet de no participar en la votació de la moció de suport a la celebració de la consulta del 13-D a la ciutat li ha valgut a la formació el premi amb un 42% dels vots. L’entitat també ha reconegut amb una menció especial la trajectòria del regidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Martorell, que ja va ser Botifler l’any passat. En total, 344 persones han participat a la votació.

Al guanyador de Botifler de l’any 2009, el grup municipal del PSC, el segueix en segon lloc l’historiador Domènec Miquel, amb un 21% dels vots. En tercera posició ha quedat el director d’EsadeCreàpolis, Joan Riera, amb un 19% de les votacions. La direcció de Sharp ha ocupat la quarta posició amb el 18% dels vots. El portaveu de l’AJSC, Albert Artigas, explica les raons del reconeixement especial al regidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Martorell.

Declaracions

albert artigas

No era pertinent donar el premi a la mateixa persona, però ha fet mèrits per tenir un reconeixement especial.

L’AJSC ha aprofitat el lliurament del guardó per puntualitzar que la raó per la qual van proposar l’historiador Domènec Miquel com a Botifler de l’any va ser la seva posició crítica amb les entitats participants a la Festa de la Tardor d’enguany i no per la seva opinió en contra del lema.