L'Ajuntament rep el certificat de qualitat ISO 9001 pels seus serveis d'atenció ciutadana

Una de les taules de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, situada al vestíbul de l'Ajuntament

Societat

Publicat el 7/mai/03 per Sílvia - Eugènia

L'Ajuntament de Sant Cugat és una de les primeres administracions de Catalunya que obté el certificat de qualitat ISO 9001 pels seus serveis d'atenció ciutadana. L'acreditació demostra que serveis municipals, com l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC ) o el telèfon 010, reuneixen tots els requisits de qualitat que demana aquesta normativa internacional.

A banda de l'OAC i el 010, aquest certificat afecta les oficines descentralitzades dels districte de La Floresta, Les Planes i Mira-Sol i el punt d'informació de la web municipal. El Laboratori General d'Assaig i Investigació ha expedit aquest certificat de qualitat, després de l'auditoria que va realitzar fa dues setmanes a tots els serveis d'atenció ciutadana de l'Ajuntament.

Joan Recasens, tinent d'alcalde de Presidència i Serveis Ciutadans ha destacat que Sant Cugat ha estat pioner en l'obtenció del certificat de qualitat.

Joan Recasens

Som el primer municipi amb un important gruix de població que aconsegueix aquesta distinció


L'Oficina d'Atenció Ciutadana, que funciona des de fa 8 mesos, està oberta de dilluns a dijous, de 8 del matí a les 7 de la tarda, i els divendres, de 8 del matí a dues de la tarda.