Col·lectius de persones amb mobilitat reduïda de Sant Cugat es manifestaran aquest dijous a Barcelona per la decisió de l’Ajuntament de la capital de retallar el servei municipal de taxis adaptats. Segons la membre de la Taula de Discapacitats, Pepa Llunell, només podran agafar el transport públic adaptat, mentre que l’Institut Metropolità del Taxi nega que aquest servei s’elimini.
La membre de la Taula de Discapacitats de Sant Cugat, Pepa Llunell, ha denunciat que des de fa unes setmanes el servei municipal de transport adaptat del programa Porta a Porta de l’àrea metropolitana s’ha reduït. Llunell ha afegit que l’Ajuntament de Barcelona ha retallat el servei perquè ha posat en marxa més autobusos adaptats. Així ho ha dit Pepa Llunell al magazín ’25 graus’ d’aquesta emissora.
Pepa Llunell
El gerent de l’Institut Metropolità del Taxi, Miquel Àngel Martín ha explicat que, tot i que en alguns casos es deriven usuaris amb mobilitat reduïda a línies de transport públic adaptats, aquest servei Porta a Porta no s’eliminarà.
Miquel Àngel Martín
La manifestació se celebrarà aquest dijous i anirà des de del Patronat dels Minusvàlids fins les portes de l’Ajuntament de Barcelona, a la plaça de Sant Jaume.

