El nou director de Correus a Catalunya admet les deficiències del servei postal a Sant Cugat
Publicat el 11/gen/07 per Redacció
El nou director territorial de Correus a Catalunya reconeix les deficiències del servei a Sant Cugat i assegura que la seva prioritat és resoldre els problemes i respondre a les expectatives dels ciutadans. Manuel Rey afegeix que està a disposició de l'alcalde per treballar conjuntament en aquest tema.
Dues setmanes després d'assumir el seu càrrec, el nou responsable de Correus a Catalunya diu que el servei supera de llarg l'aprovat, però reconeix que hi ha punts negres que cal resoldre.
Entre aquests punts negres, Manuel Rey ha apuntat les mancances del servei a la nostra ciutat, però ha afirmat que s'està treballant per donar-hi resposta el més aviat possible. En declaracions a Rac1, Rey ha apostat sobretot per estabilitzar la plantilla.
Manuel Rey
Hem fet obres d'infraestructura, hem fet una ampliació de la plantilla i l'estem intentant estabilitzar. Conexiem les causes dels problemes i en aquesta línia hem de seguir treballant
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Segons Rey, molts dels problemes es deuen a causes conjunturals, però sobretot pel fort creixement que estan patint ciutats de l'entorn de Barcelona com Sant Cugat. En aquest sentit, Rey ha dit que cal una estructura de gestió i direcció que pugui reaccionar ràpidament davant d'aquests canvis i ha remarcat la importància de col·laborar amb els ajuntaments.
Manuel Rey ha llançat un oferiment a Lluís Recoder per reunir-se i buscar solucions als problemes.
Lluís Recoder
És un oferiment a l'alcalde de Sant Cugat i a tots els alcaldes de Catalunya. Em tindran sempre a la seva disposició. La col·laboració i la sintonia amb els responsables municipals sempre ens ha anat bé
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Manuel Rey va ser nomenat director territorial de Correus a Catalunya el 29 de desembre. Substitueix en el càrrec Jesús Ángel Flores, que va ser destituït just després de la publicació d'un informe del Síndic de Greuges en què denunciava la mala gestió del servei.