Els santcugatencs presenten 500 propostes per millorar els barris amb els Pressupostos Participatius
L'edició del 2025 ha rebut 70 propostes més que en l'edició anterior

Els regidors Esther Madrona i Francesc Duch durant la presentació d'aquesta edició / Foto: Cugat Mèdia
SocietatPublicat divendres per Redacció
Els veïns i veïnes de Sant Cugat han presentat 496 propostes per a millorar els barris de Sant Cugat, a través dels Pressupostos Participatius 2025. L'edició d'enguany ha comptat amb 70 propostes més que en l'edició anterior i un total de 13.000 suports, el que representa 8.000 més que en l'última edició de la proposta ciutadana. Està previst que ara, les propostes amb més suports, passin a la fase de validació tècnica i a partir del mes de setembre s'iniciï la seva execució.
Una de les novetats de l'edició d'enguany han estat els consells extraordinaris que s'han dut a terme en tots els barris, amb l'objectiu de treballar propostes col·lectives per als districtes del municipi. En aquest sentit, de les prop de 500 propostes rebudes, prop d'un centenar provenen d'aquestes reunions.
Les propostes presentades des de cada barri han estat, 226 des del centre; 102 des de Mira-sol; 85 des de Volpelleres; 66 des de la Floresta i 17 des de les Planes.