Internet i el fix tornen a Mas Fortuny després de dues setmanes de desconnexió

La incidència ha afectat sobretot la part de Barcelona de les Planes; el veïnat ho atribueix a un sabotatge

Un dels cables tallats de la connexió d'Internet a les Planes (Barcelona) / Foto: Lluís Cruz per a Betevé (Cedida)

Societat

Publicat el 7/desembre per Sergio Morales

'Hem estat dues setmanes llargues sense telèfon ni internet'. Ho explica a Cugat Mèdia Joan Canadell, president de l'Associació de Veïns de Mas Fortuny, un nucli urbà del terme municipal de Sant Cugat enclavat al bell mig de Collserola i que té una vintena d'habitatges. Tots ells s'han vist afectats per una interrupció en el servei que el veïnat atribueix a què algú va tallar els cables de comunicació. Tot plegat és una informació que avançava Betevé, ja que la majoria d'afectats es trobaven a la part de Barcelona de les Planes.

El problema que Movistar s'ha trobat per solucionar la incidència, ha explicat Canadell, és que algunes de les línies afectades passaven per finques de particulars; les propietats no donaven permís a la companyia per entrar-hi i fer els treballs corresponents. Així, la incidència s'ha allargat més de dues setmanes. "Han hagut de passar els fils per fanals i arbres", explica el president de l'entitat veïnal, que confia que aquesta solució sigui una mesura provisional.



Segons ha explicat Betevé, diversos veïns afectats ja han presentat denúncies als Mossos d'Esquadra per un cas de sabotatge.


DECLARACIONS

Joan Canadell

Movistar ha hagut de fer algun invents estrany per posar la línia al seu lloc. Han passat els fils pels fanals i arbres. Suposo que acabaran d'arranjar el que està destrossat.

Your browser doesn’t support HTML5 audio