Nova web, canvi d'imatge, nou magazín i més: Cugat Mèdia engega una temporada plena de novetats

El magazín matinal 'Faves comptades' serà la insígnia Ràdio Sant Cugat


Programa especial  'Faves comptades' a la terrassa del restaurant La Flama de La Bolera  / Foto: Cugat Mèdia

Programa especial 'Faves comptades' a la terrassa del restaurant La Flama de La Bolera / Foto: Cugat Mèdia

Cugat Mèdia afronta una nova temporada carregada de novetats. El nou magazín matinal de Ràdio Sant Cugat, 'Faves comptades'; l'aposta per les produccions audiovisuals i una nova web i imatge corporativa marquen el full de ruta del mitjà públic de la ciutat. Tot plegat s'ha presentat aquest divendres al 'Faves comptades', que s'ha fet en directe des de la terrassa del restaurant La Flama de La Bolera.

Escolta-ho

El magazín, de fet, serà la insígnia Ràdio Sant Cugat, que incorpora una cartellera de pòdcast renovada, però que manté programes com 'Molta Comèdia', 'El Club Tortuga', el 'Converses consentides' i 'L'Hemeroteca de la ràdio'.



Lligams amb Sant Cugat

Alguns projectes de Cugat Mèdia es faran en col·laboració amb altres entitats de la ciutat, com l'Ateneu Santcugatenc, l'escola Joan Maragall, l'Orquestra Simfònica de Sant Cugat o la Coordinadora d'Entremesos de Cultura Popular i Tradicional. La directora del mitjà públic, Cristina Mur, ha explicat que l'objectiu és "enfortir els lligams amb altres agents de la ciutat i generar cohesió i continguts per a un públic ampli".

La directora també ha avançat la voluntat de fer créixer la gala dels premis 'Esport en marxa', una trobada que ha qualificat com a "esdeveniment emblemàtic i de ciutat". La cerimònia, que celebrarà la 24a edició, tindrà lloc el febrer de l'any vinent i tindrà com a leitmotiv l'esport escolar.

A més, Cugat Mèdia, com a entitat adherida a La Xarxa, col·laborarà amb el concurs de talents 'OP Fest', que pren el relleu al programa 'Objectiu Paki'.

Nova web i imatge corporativa

Una de les novetats clau és la renovació del portal web www.cugat.cat, així com de la imatge corporativa i la identitat sonora. "És un projecte que encara trigarà uns mesos a veure la llum, però hi estem treballant intensament", ha apuntat la directora del mitjà multimèdia.

Alhora, Cugat Mèdia està treballant amb la Càtedra Futurs de la Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra per analitzar la implementació d'eines d'intel·ligència artificial. "L'objectiu és que les conclusions que se'n puguin extreure siguin d'utilitat per a altres mitjans que es plantegin fer el pas i, d'aquesta manera, contribuir al desenvolupament de l'audiovisual català", ha detallat Mur.

L'aposta per produccions audiovisuals

Una de les apostes de la nova temporada seran les produccions audiovisuals. Tot i no entrar en detalls, Mur ha explicat que un dels temes que es tractaran en profunditat serà la situació de l'habitatge. També ha avançat que el mitjà multimèdia treballa en una sèrie documental "inèdita al país", que es rodarà durant aquest curs.


TAMBÉ ET POT INTERESSAR