
Imatge dels efectius policials en el desnonament de l'Horta Alliberada / Foto: Cugat Mèdia
El desallotjament es va produir sota la presència d'efectius ARRO dels Mossos d'Esquadra a petició del jutge i es va allargar durant hores per la presència d'una protesta i de membres del col·lectiu dins el recinte, entre ells una persona que es va enfilar a una excavadora i una altra a la copa d'un arbre.
Tot plegat, es va saldar amb el desnonament executat i tres persones detingudes. A més, els Mossos d'Esquadra han elevat a la conselleria diverses propostes de sanció contra quatre de les persones participants en la concentració. Una d'elles per resistència, desobediència i falta de respecte als agents. La segona per falta de respecte als agents i la tercera per resistència, desobediència i actes d'obstrucció a les funcions dels agents. La quarta persona és per desobediència i actes d'obstrucció a les funcions dels agents.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.