Obertes les inscripcions per participar en el 42è Concurs d'Arrossos de Festa Major

Fins a l'1 de juny, qualsevol santcugatenc pot inscriure's en el concurs, que comptarà amb un màxim de 225 paelles

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

Societat

Publicat el 29/mai/23 per César Martínez

Comença el període d'inscripcions per participar en la 42a edició del Concurs d'Arrossos de Festa Major. Fins a les 24 h de l'1 de juny, tothom que vulgui participar ho pot fer a través de la pàgina web dels Amics dels Veterans i la Regalèssia o bé presencialment a l'Ateneu Santcugatenc (avinguda de Gràcia, 16) en horari d'atenció de 9.15 a 16 h i de 16.15 a 20.30 h, dissabtes de 9.30 h a 13 h. En el concurs la participació màxima és de 225 paelles, en cas que les inscripcions superin aquesta xifra, l'entitat santcugatenca farà un sorteig per determinar els participants el pròxim 10 de juny. Enguany, la cita, una de les més multitudinàries de la festa grossa, es mou a la zona del parc de Can Vernet, a l'avinguda de Can Volpelleres, entre la ZEM Jaume Tubau i la comissaria dels Mossos d'Esquadra.

Condicions de les inscripcions


- Només s'acceptarà una inscripció per grup/paella, per evitar duplicitat d'inscripcions.
- Els números d'inscripció (que començaran pel 501) no es donaran per ordre d'inscripció, sinó de manera aleatòria. El dia 2 de juny s'enviarà el número d'inscripció corresponent al correu que s'hagi indicat.
- En aquest correu s'indicarà com abonar 50 euros com a dret d'inscripció. Aquest import s'haurà d'abonar entre el 2 i el 7 de juny expressant el concepte d'ingrés: número d'inscripció, nom del grup/paella, i del responsable. Si no es rep aquest import i les dades demandades en les dates indicades, s'entendrà que es declina la participació.
- Aquests 50 euros de dret d'inscripció serà retornat a aquells grups/paelles que no hagin estat afortunades en participar, sempre que no es detecti duplicitat del grup en la inscripció. Els imports que no es retornin per duplicitat seran destinats a Càritas.
-El número màxim de paelles participants serà de 225. En cas de superar aquest número, el dia 10 de juny es procedirà a fer un sorteig entre totes les paelles que hagin abonat el dret d'inscripció. Després de finalitzar el sorteig s'enviarà un correu informatiu amb les instruccions a les paelles afortunades que, entre el 10 i el 13 de juny, hauran d'abonar 1 euro per persona inscrita per confirmar la seva assistència. Aquelles paelles que no hagin abonat aquests imports abans del dia 13 de juny quedaran fora i es donarà pas a les paelles en llista d'espera.

Com cada any els donatius es destinaran a Càritas.