Les hamburgueses d'El Salseo aterren a Sant Cugat

De moment, el servei a domicili es pot fer únicament a través de l'aplicació de Glovo

L'equip que ha creat la nova marca d'hamburgueses El Salseo / Foto: El Salseo

Societat

Publicat el 7/mai/23 per César Martínez

El Salseo ha arribat a Sant Cugat amb el segell de producte de qualitat a les seves hamburgueses. La start-up que dona servei de 'delivery' i a 'take away' ha obert un local a l'avinguda Cerdanyola amb la idea de democratitzar el menjar de luxe amb preus assequibles per a tothom. Les hamburgueses tenen la firma del xef estrella Michelín, Ramces González, qui de la mà d'El Salseo volen revolucionar el mercat, ja 'saturat', de lliurament a domicili d'aquest tipus d'entrepà. De moment, el servei a domicili només es pot fer servir a través de l'aplicació de Glovo.

El passat cap de setmana, El Salseo va iniciar el seu camí per fer-se un lloc en la venda d'hamburgueses a Sant Cugat. El director executiu (CEO), Álvaro Mateo ha explicat el posicionament de la marca i els objectius a curt termini a Cugat Mèdia. "El primer any hem d'arribar al punt mort i recuperar la inversió feta", ha explicat Mateo. El Salseo va rebre un finançament d'1,7 milions d'euros, i, ara mateix, la valorització de la marca al mercat ha pujat fins als 16 milions d'euros. Per arribar als beneficis a curt termini, Mateo ha exposat que el cost d'obrir els establiments és d'entre 15 mil a 20 mil euros, "20 cops més econòmic que els locals de la nostra competència", ha afirmat el director executiu de la marca.

La difusió a xarxes socials i el treball de màrqueting previ per arribar al públic ha estat una de les bases per apropar-se al seu públic objectiu. "Públic molt més underground per a uns clients amb un estil de moda i música molt concret", ha afirmat Mateo. A més, sobre aquest estil que recalca El Salseo que vol cobrir és el que es pot trobar en artistes reconeguts com Omar Montes o Bad Gyal.

El Salseo defensa un model de producció de 'white kitchen'


El CEO d'El Salseo ha explicat que van rebutjar la possibilitat d'obrir els locals com a 'dark kitchen', ja que aquest concepte està "saturadíssim a les grans ciutats" i que les problemàtiques amb els permisos que atorguen els ajuntaments ho dificulten encara més. Per tant, el model que han portat a terme aquesta empresa emergent, té la producció dels productes a Saragossa, on des d'allà distribuiran les hamburgueses als 29 locals dels 24 municipis on El Salseo ha situat els seus establiments.

Si es fan les hamburgueses a Saragossa, què es farà al local de Sant Cugat? Aquesta pot ser la pregunta ràpida que es pot fer un possible client d'El Salseo, Segons Álvaro Mateo, els establiments no disposen de cuines per fer l'elaboració dels productes, sinó "punts de regeneració dels productes, que, amb aquest mecanisme, fer una hamburguesa ens costa dos minuts". Amb aquesta iniciativa, també volen reduir els temps d'espera per als riders de Glovo com afirma el director executiu que si succeeix en altres establiments.

DECLARACIONS

Álvaro Mateo

Tenim un sistema de costos en tots els establiments bastant poc costós, que ens permetrà arribar fàcilment al punt mort.

Your browser doesn’t support HTML5 audio