L'ampliació del servei de bus a Can Cortés haurà d'esperar al nou contracte

Ho ha dit l'alcaldessa, Mireia Ingla, al programa 'Línia directa' de Cugat Mèdia

Societat

Publicat el 25/oct/22 per Anna González

L'alcaldessa, Mireia Ingla, trasllada al futur nou contracte d'autobús l'ajustament d'algunes de les demandes ciutadanes, com és el cas de Can Cortés, sense servei durant l'agost i els caps de setmana. Ingla ha explicat durant el programa 'Línia directa' i en resposta a l'Associació de Veïns de Can Cortés que el nou contracte, amb el traspàs de la gestió a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), permetrà revisar totes les línies, parades i freqüències per 'donar una millor resposta' als ciutadans.


MIRA-HO A CUGAT TV

De moment, un estudi previ preveu un servei d'autobús públic urbà amb una xarxa simplificada, "més eficient", amb temps d'espera que seran de 20 minuts com a màxim al centre i de 30 als districtes i més freqüència de pas els caps de setmana. També preveu la incorporació d'una trentena de nous autobusos, elèctrics i híbrids.