L'ampliació del servei de bus a Can Cortés haurà d'esperar al nou contracte
Ho ha dit l'alcaldessa, Mireia Ingla, al programa 'Línia directa' de Cugat Mèdia
Publicat el 25/oct/22 per Anna González
L'alcaldessa, Mireia Ingla, trasllada al futur nou contracte d'autobús l'ajustament d'algunes de les demandes ciutadanes, com és el cas de Can Cortés, sense servei durant l'agost i els caps de setmana. Ingla ha explicat durant el programa 'Línia directa' i en resposta a l'Associació de Veïns de Can Cortés que el nou contracte, amb el traspàs de la gestió a l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), permetrà revisar totes les línies, parades i freqüències per 'donar una millor resposta' als ciutadans.
De moment, un estudi previ preveu un servei d'autobús públic urbà amb una xarxa simplificada, "més eficient", amb temps d'espera que seran de 20 minuts com a màxim al centre i de 30 als districtes i més freqüència de pas els caps de setmana. També preveu la incorporació d'una trentena de nous autobusos, elèctrics i híbrids.