Durant aquests dos anys les criatures d'aquest centre asseguren que pel fet de portar la mascareta obligatòriament han respirat pitjor, han tingut dificultat a l'hora d'entendre's i escoltar-se i fins i tot han passat moments d'angoixa. Unes dificultats que des del centre han anat treballant pedagògicament i emocionalment, com ha explicat la professora Marta Jener. "De cop i volta descobreixes les cares, els somriures, els ulls... Els ulls expressen molt, però la resta de la cara també i realment ha estat un alliberament", apunta Jener.
L'escola Turó de Can Mates reprèn ara situacions prepandèmiques molt importants en el procés educatiu com la barreja d'alumnes de diferents aules que ajuden en diferents processos d'aprenentatge tant pedagògic com emocional.
Alumnes
Només de sentir la notícia m'he posat molt feliç perquè feia molt que portava la mascareta i jo ja me la volia treure, em costava respirar i es feia pesat, per això m'he posat molt content perquè ara ens podem veure les cares i ens podem entendre millor. / Puc veure la cara dels meus companys i companyes, podem jugar millor i no ens cansem tant.
Marta Jener
De cop i volta veure les cares és com "ostres, aquesta gent qui és?" (riu). De cop i volta descobreixes les cares, els somriures, els ulls...Els ulls expressen molt, però la resta de la cara també i realment ha estat un alliberament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.