La cadena de papereries Legami Milano obre una botiga a Sant Cugat
L'establiment està situat al carrer de Santiago Rusiñol
L'establiment "Legami Milano" situat al carrer Santiago Rusiñol / Foto: Cugat Mèdia
Societat
Publicat el 11/nov/21 per Anna Diaz
La cadena de papereria Legami Milano ha obert la seva primera botiga de l'estat a Sant Cugat, al carrer de Santiago Rusiñol, 29. La marca està present a l'Estat espanyol amb més de mil punts de venda, i a Itàlia, amb 26 botigues. Segons explica el representant de la companyia Santi Parés, han situat la botiga a Sant Cugat perquè pensen que, estratègicament, és 'un punt molt bo', ja que els encaixa el 'target' i el posicionament. Un altre dels motius és perquè diferents representants de la marca a l'Estat són de la ciutat.
La filosofia de la cadena és un nou concepte de papereria, basat en la funcionalitat que aquesta ofereix donant-li un valor afegit a través del disseny que Legami Milano li dona per tal de ser més atraient al públic.
La botiga de Sant Cugat compta amb tres treballadors i està oberta de dilluns a dissabte de 10 h a 13.30 i de 17 h a 20.30 h.
Esperem que a la gent li agradi, que vegin que tenen moltes coses boniques per provar, per veure i per regalar. Sabem que el públic de Sant Cugat és una mica complicat però creiem que funcionarà molt bé. De fet el primer dia va ser un èxit.