La segona fase de proves de la T-Mobilitat, accessible per a tots els santcugatencs
Tots els veïns de la zona 1 ja poden demanar-la a través de la pàgina web
Els usuaris de dispositius Android i iOS podran validar els bitllets sense la targeta física / Foto: ATM
SocietatPublicat el 5/oct/21 per Gerard Casado
La T-Mobilitat arranca un nou període de prova des d'aquest dilluns dia 4. Les principals novetats en la nova fase són: el llançament de les webs i les aplicacions de la T-Mobilitat i TMB, el registre obert a tots els veïns dels municipis de la zona 1 de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, entre ells Sant Cugat, mitjançant el portal web i la posada en marxa d'un compte de Twitter i dos canals de Telegram. Durant aquest període de prova tots els preus vinculats amb els títols de transport estaran reduïts a un 50%.
S'inicia un nou període de prova per la T-Mobilitat, el sistema de bitlletatge digital de la xarxa de transport públic de l'àrea de Barcelona. La prova, igual que en ocasions anteriors, només afectarà els 36 municipis que formen part de la zona 1 de l'AMB. També s'estrenen els portals web de la T-Mobilitat i TMB, així com les seves aplicacions mòbils pertinents. Aquests canals oficials permetran realitzar gestions vinculades amb la targeta, a més de poder comprar i recarregar els títols adquirits.
Registra't a la T-Mobilitat des d'aquí
Tots els santcugatencs podran demanar la targeta física que tindrà un cost de 2,25 euros, un 50% menys del preu habitual amb motiu de la fase de proves. Els usuaris d'Android o iOS no tindran la necessitat de dur la targeta perquè podran validar l'accés al transport públic d'una forma similar a com es fan els pagaments del mòbil, mitjançant una funcionalitat especial que podran trobar dins l'aplicació mòbil que té un cost d'un euro.
Per tot plegat, des de TMB han posat en marxa nous canals digitals de la T-Mobilitat: un compte de Twitter, que s'encarregarà de difondre informacions del sistema i atendre consultes dels usuaris, i dos canals de Telegram, un canal d'atenció i l'altre de difusió. Són més de 4.000 persones les que han adquirit la targeta des del 12 d'agost i s'han acumulat més de 100.000 activacions, 4.000 d'elles en les darreres setmanes.