Un error de Mastercard fa que es cobri dues vegades els pagaments fets amb targeta al Carrefour, també a Sant Cugat
Cugat Mèdia ha parlat amb una de les santcugatenques afectades
El Carrefour del Centre Comercial s'hi ha vist afectat / Foto: Google Maps
SocietatPublicat el 28/abr/21 per Sara Bella
'Si la seva consulta és relativa a una duplicitat de càrrec en les seves compres realitzades amb una targeta Mastercard, l'informem que els càrrecs ja han estat reembossats per part de Mastercard i es veuran reflectits al seu compte en els pròxims dies de forma automàtica'. Aquest és el primer missatge que sona al contestador automàtic del servei d'atenció al client de Carrefour des que es va detectar el problema tècnic que ha duplicat els pagaments de molts dels seus clients en compres realitzades els dies 24 i 25 d'abril a tot l'Estat. La santcugatenca Mireia Puente és una de les afectades i, tot i que encara no li han retornat l'import corresponent, confia que aviat ho faran.
Puente ha explicat a Cugat Mèdia que, tot i que va realitzar les compres aquest dissabte al Carrefour del Sant Cugat Centre Comercial, no es va adonar que li havien cobrat dues vegades el mateix import fins aquest dimarts. Aleshores va trucar al supermercat i la van informar que n'eren "completament conscients" i que aquest "error informàtic" havia afectat establiments de tot l'Estat espanyol. Puente confia que "demà a la tarda ja ho tindrem".
Per la seva banda, Carrefour ha penjat un missatge informatiu al seu contestador automàtic i respon totes les queixes dels seus clients a través de les xarxes socials. A través de Twitter, concretament, l'empresa ha compartit el següent missatge:
Muchas gracias por tu mensaje. Te informamos que debido a un problema técnico detectado con Mastercard, a algunos de nuestros clientes se les ha generado un doble cargo en sus compras realizadas el 24 y 25 de abril en cualquiera de nuestros establecimientos... (1/2)
— Carrefour Responde (@CRFresponde) April 27, 2021
...Todos nuestros equipos, junto con los de Mastercard, están movilizados para identificar a los clientes afectados y proceder a la anulación de las transacciones en la mayor brevedad posible. Disculpa las molestias ocasionadas. #JuntosParaAyudarte (2/2)
— Carrefour Responde (@CRFresponde) April 27, 2021
DECLARACIONS
Mireia Puente
Vam trucar al Carrefour i ens van dir que n'eren completament conscients i que en 48 h màxim tindríem els diners retornats. Que havia estat un error informàtic bastant generalitzat a nivell d'estat, que n'eren conscients i que estaven treballant en solucionar-ho i que de seguida tindríem els diners retornats.
Your browser doesn’t support HTML5 audio