L'Ajuntament posa en marxa un servei d'assessorament per a entitats sense ànim de lucre
Podran rebre suport sobre àmbits diversos des de l'Oficina de Voluntariat
Imatge de l'Ajuntament de Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia
SocietatPublicat el 17/feb/21 per Mireia Frias
L'Ajuntament de Sant Cugat ha decidit posar en marxa un nou servei d'assessorament específic, gratuït i individualitzat, per a entitats sense ànim de lucre que treballen en diversos àmbits, com ara la defensa dels drets humans, el medi ambient o la igualtat de gènere, entre d'altres.
L'Ajuntament ha pres la decisió d'iniciar aquest nou servei a causa del gran nombre de consultes que han anat rebent a l'Oficina del Voluntariat per part de les entitats, les quals s'han trobat amb dificultats per fer les gestions i demanar les subvencions o fer els tràmits administratius.
"El que hem detectat en aquest temps que portem al govern és que hi ha unes demandes a nivell d'administració de tots nivells i que hem fet és plantejar-nos de quina manera es podria facilitar aquesta aproximació a l'administració per part de les entitats. El que hem fet és crear aquest nou servei d'acompanyament amb la voluntat que puguin fer una demanda força específica i se'ls pugui donar resposta", afirma la regidora de Via Pública i Paisatge Urbà, Gemma Aristoy.
El servei estarà gestionat per l'Oficina de Voluntariat de Sant Cugat i donarà suport a totes aquelles organitzacions que necessitin resoldre dubtes, tant en aspectes de caràcter jurídic, fiscal, econòmic o laboral. Per accedir-hi només caldrà omplir un formulari que donarà resposta amb un màxim de 72 h.
DECLARACIONS
Gemma Aristoy
"El que hem detectat en aquest temps que portem al govern és que hi ha unes demandes a nivell d'administració de tots nivells. Què és el que hem fet? Un nou servei que serà aquest acompanyament a les entitats amb la voluntat que puguin fer una demanda força específica i se’ls pugui donar de totes aquelles pràctiques, doncs ho fan de la millor manera".
Your browser doesn’t support HTML5 audio