El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha realitzat 22 actuacions durant aquest mes de gener. D'aquestes, 15 han estat queixes i set, assessoraments. La majoria de consultes, a més a més, han estat tramitades de forma telemàtica, mitjançant el telèfon, el correu electrònic o la pàgina web.
En relació amb les queixes, cinc d'elles ja s'han començat a tramitar, vuit han estat desestimades, una s'ha traslladat al Síndic de Catalunya i una última s'ha presentat al Defensor del Pueblo. La temàtica de les queixes ha estat variada i ha tocat àmbits com la seguretat ciutadana, els impostos i taxes, les llicències particulars, la mobilitat, l'educació o el medi ambient, entre d'altres.
Pel que fa als set assessoraments, després d'estudiar-los en detall, han estat traslladats a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, als serveis socials de l'Ajuntament i a entitats externes a l'àmbit municipal.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.