L'empresa d'envasos alimentaris Duni multiplica les vendes un 2.800% per l'auge del 'delivery' i el 'take away'
Aquesta multinacional té seu a Sant Cugat i creu que aquest creixement "ha vingut per quedar-se"
Publicat el 19/gen/21 per Clara Bardají
El sector del 'packaging' ha vist com les vendes d'envasos alimentaris s'han disparat gràcies a la pandèmia. Una situació que ha obligat la restauració a reinventar-se i adoptar noves vies per arribar als seus clients i, així, es va disparar també l'aposta pel 'take away' i el 'delivery'. Aquesta nova línia de negoci ha arribat per quedar-se i els seus efectes positius l'han viscut empreses com la multinacional amb seu a Sant Cugat Duni, que ha vist com la demanda dels envasos per a aliments s'ha multiplicat durant aquests mesos.
La irrupció de la Covid-19 a la nostra societat ha provocat molts canvis en tots els sectors, entre ells, el del 'packaging' que, a diferència de la resta, no ha notat la frenada de l'activitat. La companyia Duni treballa amb conceptes de decoració de taules i en envasos d'aliments sostenibles i reciclables, per això, ha vist les dues cares de la moneda. Mentre les vendes dels seus envasos s'han disparat, arribant fins a un 2.800% més en alguns productes, els seus productes com tovallons i estovalles d'un sol ús, han experimentat una baixada important de la demanda a causa del tancament de l'hostaleria.
El responsable comercial de Duni per Espanya i Portugal, Francesc Enrich, està convençut que els envasos alimentaris "han vingut per quedar-se" i que el creixement de les vendes d'aquest producte encara té molt camí. "El creixement hi serà", assegura, tot i que "s'anirà estabilitzant".
Els tovallons, estovalles i productes de la taula de Duni són d'un sol ús, sostenibles i reciclables. Enrich explica que, a causa de la pandèmia i de les mesures higièniques que han agafat tanta rellevància en els darrers mesos, la tendència de voler "un producte d'un sol ús, de qualitat i higiènic s'imposarà en el futur".
DECLARACIONS
Francesc Enrich
Han vingut per quedar-se. El creixement hi serà, no tant perquè també partim de xifres baixes per fer els percentatges. A mesura que es vagi creant un creixement, s'anirà estabilitzant.
Your browser doesn’t support HTML5 audio