A més, amb el 'Chef Umami' l'empresa ha començat a desenvolupar "una nova àrea" pel que fa als jocs de taula que, de fet, han crescut molt també en xifres durant la pandèmia. Sierro considera que "l'esgotament de les pantalles" i el fet que ens hàgim de quedar més a casa ha fet que es busquin més jocs "senzills" i familiars, per a totes les edats, com és el cas. Ja ha avançat que des de Magic Box estan desenvolupament dos o tres jocs més i que el 'Chef Umami' és només "la punta de llança" d'aquest tipus de productes.
Magic Box Toys té previst traslladar-se cap al mes de març a un nou edifici d'oficines -l'estan acabant de construir-, que estarà prop de la rotonda de l'hipòdrom, amb l'objectiu d'unificar el personal que fins ara està repartit per diferents oficines de la ciutat. La intenció és connectar millor els equips i tenir "millors espais", seguint la progressió i el creixement de l'empresa dels últims anys.
Andreu Sierro
Home, ser la joguina més desitjada i comprada de la plataforma està molt bé. I no només a Amazon, també hem tingut la fortuna de ser-ho en botigues físiques. El fet que Amazon faci aquesta llista i hi siguem per nosaltres és una alegria, perquè aposten d'alguna manera pel nostre producte i ens dona molta visibilitat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.