El Síndic de Greuges de Sant Cugat efectua més d'una vintena d'actuacions durant l'octubre
Les vies telefònica i presencial, les més habituals dels ciutadans que consulten el Síndic
El Síndic de Greuges de Sant Cugat, Ramon Palacio / Foto: Localpres - Jordi Garcia
SocietatPublicat el 3/nov/20 per Redacció
El Síndic de Greuges de Sant Cugat ha dut a terme durant el mes d'octubre 23 actuacions, de les quals 14 han estat queixes i nou peticions d'assessorament. De les queixes rebudes, vuit han quedat desestimades, dues s'han traslladat al Síndic de Catalunya i quatre s'han admès a tramitació. Les queixes han abordat temes sobre impostos i taxes, seguretat, medi ambient i educació, entre d'altres temes. Pel que fa als assessoraments s'han traslladat les peticions a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), a l'Ajuntament i a administracions i oficines de fora de l'àmbit local.
La presencialitat i l'atenció telefònica, amb vuit atencions cadascuna, han estat les vies de comunicació preferides per les persones que s'han adreçat al Síndic.
Durant l'octubre, el Síndic ha mantingut reunions amb institucions i entitats com Càritas, la Plataforma de Pensionistes de Sant Cugat, l'AMB i l'Ajuntament.
Arran de la situació sanitària, el Síndic actua ara només de manera telemàtica.